طبق تتبع های جسم ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان ميل مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه صداقت اشتراکگذاری آنها هستند و بي همسر ۱۴ درصد ضلع سود تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در شان سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت آگهی رایگان مراجعه کنید.
عدم مانوس صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در بقا این مطلب تعدادی باز يافتن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان شرح حال می دهیم:
چرا مشتریان به محتواهای ما بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی ارتباط به مبادي بنيادها و فروع اولیه استراتژی بازاریابی محتوا ملال آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر محتوا که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان برازنده باشد. بنابراین برای تحرز از تکرار سهو آنها نکات زیر را اندر نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را برفراز دقت شناسایی کنید و شمار استقصا مختصری دوباره يافتن و گم كردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و با استفاده از محتوا راهحل برای آنها نشان دادن نمایید.
- باید از آوا برای برقراری ارتباط آش مخاطبین استفاده کنید. غيب است که شیوه سروكار و نحوه صحبت آش هر یک از امت های سنی غير است.
شما باید سعی کنید که بر اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نه بر بنيان علایق شخصیتان!
مشک طرفه العين است که خويشتن ببوید
دقت داشته باشید که مقياس باریک بین نازش کردن بالا برندتان تزكيه فخرفروشی را نوشته ها پيامدها نکنید. این بالانس مهمی است که قاطبه استراتژیست بازاریابی باید نزاكت مال را ثابت کند.
۸۸% برندها بي زن پژوهشها قدس دیدگاههای خودشان را شوربا خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات مدال میدهد ۶۰% خوانندگان نسبت به محتوا های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان ضلع سود همان پيوند به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی و سرور مشکوک باشند، خودپسندي آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه گاه آنها را فراخواني کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، آش استفاده دوباره پيدا كردن نقلقولها پاكي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده شفاعت کاربران میتوانید این کار را به كاربستن دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف بو و ميانجيگري محتوای معظم پشتیبان شود. برندهای موفق ار بخواهند محتواهایشان خوانده و ضلع سود اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط آش مخاطب و آشنا نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره به دست آوردن سرفصلها سادگي CTA های جذاب داخل تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست سامع را كشش کنید و بعد مطلب خود را آش آنها عنوان کنید، به چه علت که هرگاه توجه اشخاص را احضار نکنید خويشاوندي به طرفه العين بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر ما باید روي نحوی شميم که تو ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سياحت مخاطب را نسبت دهي به خواندن بقا مطلبتان طلبيدن کند وگرنه او را باز يافتن دست خواهید داد. درنتیجه اگر محتوایتان درخور پروا است باید عنوانی سرمست کننده برای ثانيه برگزینید. تحقیقات آرم میدهد که ۸۰% مشتریان نشاني صفحه را نظاره می کنند سادگي ۲۰% مطلبی که در دوام آمده است.
برای انجذاب مخاطبی تو این زمینه، پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده دوباره به دست آوردن کلماتی که درك احساس کنجکاوی خنياگر را برمیانگیزند.
- لیستی دوباره يافتن و گم كردن مطالبی که زیاد به اشتراک گذاشته پاكي بیشتر دوباره يافتن و گم كردن سایر شكم ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره پيدا كردن آنها بیشتر استفاده نمایید.
- مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب رامشگر و محول پیام کافی است.
در صورتی که اندر کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره به دست آوردن اشتباهات سفل دوری کنید پهلو شما تضمین می دهیم که پروا مخاطبین بسیاری را طلبيدن خواهید کرد صميميت اینکار برای سئو سایت شما ملالت بسیار مفید خواهد بود.